wtorek, 27 marca 2012

Szopcik i nowe buty

Witajcie:)! Wczoraj byłam na małych zakupach i kupiłam czarne buty na testy. Zainteresowanych odsyłam tutaj. Wczoraj również zrobiłam sobie konto na szopcik.pl. Na razie wystawiłam tylko koszulę H&M  click!. Zapraszam do kupowania, na dniach wstawię jeszcze jakieś ciuchy. Jutro postaram się też wstawić baner na bloga który będzie przekierowywał na moje aukcje.
Co do jutrzejszego dnia na szczęście nie będzie mnie w szkole (ominie mnie kartkówka z matematyki:)), ponieważ jadę na turniej koszykówki do Kłecka. Mam nadzieję, że będzie chociaż miały drugie miejsce, w zeszłym roku byłyśmy trzecie.
W piątek wstawię recenzję książki "Gra o Juliana" Adele Griffin
 Kocham ten utwór!

5 komentarzy:

  1. Hej! dzieki za odwiedziny!
    oczywiście że obserwujemy!
    zapraszam jutro na nową notkę!!
    Pozdrawiam
    http://bllablaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak najbardziej obserwujemy:)
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna piosenka :) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie szczere komentarze:*